Seydahmet
Ruhun ve yavrun Allah'ın emanındadır. Ve sen saçından topuğuna kadar bir mucizesin ey kadın!
Şu yukarıda yazdığım 2 cümleyi kadınlarımıza unutturdukları günden beri ne bunalımlarımız bitti nede buhranlarımız.
Çünkü anneyi ele geçirdikleri anda,aslında bir neslide etkileri altına alacaklarını bizden daha iyi biliyorlardı.
Bu sebebledir ki Allah'ımızın her kadına lütfettiği bir mucize olan doğumu bir hastalık gibi lanse edip tekellerine aldılar.
Ve herşey bundan sonra başladı..
Haftalık ultrasonlar ki 3 karanlık içinde Rabbin gizlediği cenine bunu bir zulum olarak görürüm..
Cinsiyet öğrenme şaklabanlıkları..
-Bacaklarını açmıyor cinsiyetini bu haftada öğrenemedik kız olacak demek ki baksana çok edebli teyzesi..
Ikili,üçlü,onlu,binli tarama testleri..
-Down olursa diye bakıyoruz..
-Çocuk down diyelim aldıracak mısın?
-Yooo.. Allahın imtihanı..
-E niye bozuyosun o zaman psikolojini ablacım? Kocanın parası mı fazla geldi yoksa aksiyon mu arıyorsun?
Şeker yükleme rezillikleri..Ki bir çok şeker yükleme sonrası annelerin olmayan şekerleri çıkmış hatta bu saçma uygulama sonrası bir çok anne doğum sonrası komplikasyonlarla hayata veda etmiştir.
Demir ilacı,magnezyum ilacı,D vitamini ilacı,Koraspin takviyesi,tetanoz aşısı, elevit vs vs vs..
Ölmeden mezara konulan bir anne..
*Allah her hamilenin kanını düşürür. Düşürür ki yavru içerde rahat etsin. Ama modern tıp zorla kan ilacına mahkum edip doğal dengeyi ilk andan itibaren bozar.
*Her hamile kadında bacak krampları olur normaldir sırf bunun için magnezyum alınıp, bin türlü kimyasal içeren ve bağırsak florasını bozan o kapsüle ne gerek vardır hala anlamam.
*En güzel D vitamini öğle vakitlerinde avuç içlerinden alınır. Kaldı ki D vitaminine hayatımızın her alanında ihtiyacımız vardır bunun için neden illa hamilelik beklenirde içerisinde kanserojen bulunan D-vit ler reçeteye yazılır?
*Eğer bu teknolojide,bu hijyen olanağı sağlanan hastanelerde hala tetanozdan korkulup hamile kadına bunca civa içeren tetanoz aşıları yapılıyorsa argo tabirle "Dükkanı kapatıp gidelim.." Kaldı ki tetanoz tehlikesi en ufak bir dikiş atılan her insan için vardır neden onlarada tetanoz aşısı yapılmazda hamile hanımlara doz doz defalarca uygulanır?
Kaç kadın tetanoz aşısı sonrası bebeğini düşürdü biliyor muyuz?
Peki bu aşıların icindeki kısırlığa sebeb olan hcg den haberiniz var mı?
*Ve son olarak elevit.. Vallahi,Billahi,Tallahi içinde domuzdan elde edilen jelatin kullanılmıştır. Bunu kesinlikle firmada inkar etmiyor..
Sen elini karnına koyup ayetler okursun ama aynı zamanda vitamin yutuyorum sanar doğmamış yavrunu domuzla beslersin..
Sürekli sancı cihazına bağlanır gereksiz gerginlikler yaşarsınız.
Bu yazımı erkeklerde okuyacağından çatı genişliği kontrollerine hiç girmiyorum ki bu bir kadına yapılan maddi manevi en büyük zulumdur..
Eğer bu evrelerden geçip 9 ay sonuna gelebilsiyseniz gercekten MaşaAllahı hakettiniz demektir..
Tabi bundan sonrası daha korkunç..
Allah,asla size dayanamayacağınız bir sancı yüklemez.Ama hamile olduğunuz günden itibaren doğal dengenizi o kadar bozarlarki dolayısı ile normal ve kolay bir doğum yapma şansınızda kalmaz..
Ya son dakika sunni sancı verirler siz acıya dayanamaz sezeryan istersiniz..
Ya kordon dolanır,
Ya çocuk dönmez,
Ya çocuğun kalp atışı yavaşlar.. Hep hep hep yolunda gitmeyen birsey olur ama hep..
Bunu yadırgamamak lazım..
Çünkü bu ticaretin döner sermayesi hamileliği hastalık gibi gördüğü için 9 ay ilaç ve gözlem altında tutar,e tabi sonuç olarakta ameliyat eder..
Ameliyat olan anne narkozdan uyanınca yavrusuyla bağ kuramaz,annenin rahim icindeki sıvılarından mahrum kalan bebeğin bağışıklığına ilk darbe vurulur.
Doğum gerçekleşmeyip,ameliyat olununca dolayısı ile annenin sütü gelmez. Yavru deterjan ve yumuşatıcı kokusundan emmek istemez zaten,anne kokusunu alamaz...
Ve o an hemşirenin elinde hastanenin sponsoru olan mama markası görünür..
Ağız suyundan mahrum bebek birde aşılanır.. sonra her ay kbb enfeksiyonu,ateş,ishal gibi hallerle güzel bir müşteri haline gelinir.
Şanslı bebekse küvez maceralarına bulaşmaz..
Anne "lohusa bunalımına" girer.. sinir stresten yavrusuna sabrı kalmaz.. Antidepresanlar havada uçuşur.
En tatlı günlerde evin en buyuk kavgaları başlar.
Yani hanımlar bunu uzun uzun yazabilirim. Nasılda felaket senaryosu değil mi? Ama malesef ki bunlar her kadının başına gelen gerçekler..
Ben bu gerçekleri İslami taraftan yazdım diye kınanacağımı bildiğim için,Avrupa'nın ileri gelen doktorlarının sözleriyle bitirmek istiyorum bakın bu ticaretin farkında olan Avrupa ve Amerika'lı hekimler neler söylemişler..
💎Eğer gerçekten insanca bir doğum istiyorsanız yapabileceğiniz en iyi şey hastaneden uzak durmaktır.
(Epidemiyolog Marsden Wagner)
💎Doğum acil bir durum değil. Sadece bir doğuş, varoluş, ortaya çıkıştır.
(Amerikalı Ebe Jeannine Parvati Baker)
💎Bebeğini kendiliğinden doğuran sağlıklı bir kadın daha fazla iyileştirilemez, geliştirilemez mükemmel bir iş gerçekleştirmiştir.
( Aidan MacFarlane)
Doğum yapma kapasitesinden şüphe duyan tek canlı türü biziz. Kadınları korkutmak çok kârlı. Ama hadi bir son verelim şuna. Kadınlara şöyle söylüyorum: Bedeniniz bir limon değildir.⚘❤
/Yağmur Mirzayeva-2018/
sudamlasi
Nasıl yani şimdi benim kansızlıktan günde üç dört kere başım dönüyo bulunduğum yere oturuyorum öylece.. ilaç kullanmayım mı?
Tarama testlerimi yaptırdım üstüne amniyosentez de yaptırdım pişman değilim hastaysa anne karnında öğrenip psıkolojıni ona göre hazırlamak maddiyatını ona göre hazırlamak varken neden yaptırmayıp doğduktan sonra şok olayım.
Seydahmet
Herkes kendine göre çok haklı. Asla doktora gitmeyin demiyorum. Yazı benim fikirlerime yatkın ve mantıklı olmasına rağmen iki haftada bir doktordayım ve günlük 4 ilaç kullanıyorum riskli gebeliğimden dolayı. Sıkıntılar yaşamasaydım keşke ama her ne kadar yazı beni anlatsa da annelik içgüdüsü çözüm olacak her şeyi yapıyorum. Sizler de içgüdünüze İnan’ın. Hiçbir anne çocuğunun kötülüğünü düşünmez. Yazıdakiler da yadsınamaz gerçekler doğrusu. Herkesin fikrine saygı duyuyorum. Kesinlikle içinizden ne geçiyorsa onu yapın sonrasında pişman olmayın böyle yapsam daha mı iyi olurdu diye. Annelik kalbinizi dinleyin 💓
BurcinC
Galiba benim doktorumda bu düşüncelerde 😂 şeker yüklemesi yapmadı. Öyle ilaç filanda kullandırtmadı. Alttan muaynede etmedi sancım olana kadar. Nstyede bağlamadı sancım olana kadar 😂 hastaneye öyle diğer doktorlar gibi her haftada çağırmadı 😂😂 tıp ilerlemiş artık sanmıyorum ki sadece bunlar para tuzağı olsun. Alınan vitaminler sayesinde vs bence şimdi doğan bebekler daha şanslı. Ama tabşki herkes farklı şeyleri savunacak
Naciye89
ilk gebeliğimde pıhtılasmadan dolayı bebegimi kaybettim şimdi iğneden ilaca herseyi kullanıyorum evde salıp aman nolursa olsn hepsi zararlı aşı olmayaym iğne kullanmayaym gbi cahillik yapamam bebegim iyi olsun da gereken neyse onu yaparm.... çogu anne de yapar katılanlar olmus ama cok cahilce geldi bana.yedgmz ekmekten içtigimz suya kdr neremzde ne mikrop oldguunu bilimiyorz.aşı ilaç zararları olsa da faydaları da göz ardı edilemz...