Scgn123 Kizlar avent in niplette göğüs ucu cikaricisini ya da herhangi bir göğüs ucu cikaricisi kullanan var mı? Benim göğsümün birinin ucu ice dönük. Emzirirken sıkıntı yaşar mıyım? Göğüs ucu cikaricisini doğumdan önce kullanan var mı?
metehaninannesiii Scgn123 göğüs ucunu doğumdan önce kullanmayın sakın dogumu tetikler philips felan almanıza gerek yok elinizle masaj yaparak doğumdan sonra çıkarabilirsiniz yada şırınganın ucuyla çıkarabilirsiniz benim de o sekilde beb yine de silikon göğüs ucu koydum ne olur ne olmaz diye
Burcu_NFUE Scgn123 doğumdan önce kullanılmamalı göğüs ucu çıkarıcı almana gerek yok 10 cc lık enjektör işini görebilir . youtube bak enjektör ile göğüs ucu çıkarma tekniğini izle dene çok faydalı olacaktır . Ama belki bebişin emerek çıkartır şimdi öyle olması çok normal .
Scgn123 metehaninannesiii ben çok önceden almistim göğüs ucu cikaricisi. Enjektorden daha etkili oluyor ama doğumdan önce doğumu tetikler diye bende kullanmadim. Doğumdan sonra da gümüş kapak vs kullanılacağı için onu nasıl kullanırım bilmiyorum.
Scgn123 Burcu_NFUE ben çok önceden almistim göğüs ucu cikaricisi. Enjektorden daha etkili oluyor. Onunda ucuna enjektör takip dışa doğru çekiyorsun enjektörü çıkarınca tekrar geri kaçmıyor vakumlu gibi o göğüs ucu cikaricisinin içinde kalıyor. Ama doğumdan önce doğumu tetikler diye bende kullanmadim. Doğumdan sonra da gümüş kapak vs kullanılacağı için onu nasıl kullanırım bilmiyorum
metehaninannesiii Scgn123 gümüş kapak yarayı iyileştirmek için kullanılıyor silikon göğüs ucu da bizim gibi gogus ucu olmayanlar için kullanılıyor
Burcu_NFUE Scgn123 evett doğumu tetikleyebilir . biz gebelerimize ve doğumdan sonra annelerimize o taktiği uyguluyoruz o yüzden ☺️
Scgn123 metehaninannesiii evet biliyorum ama gümüş kapak da sürekli takılması gereken bir sey. Benim dediğim göğüs ucu cikaricisi da takılıp bi kac saat kalması gereken bir sey🙈