hulyakeser bende de oluyordu canım. 12. Haftadan sonra biraz hafifledi. Öncelikle ağrın şiddetliyse doktoruna mutlaka danış. Ama yatınca geçiyorsa, kısa sürüyorsa ve şiddetli değilse normal diye biliyorum. Çünkü rahim ve bebiş büyüyor. Vücudumuz bu yeni duruma adapte olmaya çalışıyor. Doktoruna sor yine de ama endişe de etme. Genellikle normal