ygmrgzrn hamile olmadan önce kolayla aram yoktu ama nedense hamile olduktan sonra bende sürekli kola içmek istiyorum. Sanırım hamileliğimizin yaza denk gelmesininde etkisi var. Ben abartmadan içtim her canım istediğinde içmedim bi sonraki atağa kadar bekledim bir de kendime sınır koyuyorum 200 mli geçmeyecek şekilde içiyorum. Kola içtiğim günlerde de başka abur cubur tüketmiyorum dengelemesi açısından. Ben pek pimpirikli bir hamile değilim daha dikkat edenler ne yapıyor bilmiyorum heralde nefsini köreltip içmeyenlerde vardır ama bu bana uygun değil😄