elisa123 ben şuan 25 haftalığım 762gr olmuş bebek 2 haftada bana sizinki gayet normal geldi eltimde hamile oda aynı şekilde aramızda 3-5 gr oluyor genelde kendi doktorum yoğun olunca farklı doktora gidiyorum hiç böyle olumsuz bişi denmedi sıkmayın canınızı bence stres bebeğe daha zarar sağlıklı olsun kilo alır doğuyunca bol bol emzirirsin 🤗