Zamanbukucu Merhaba kızlar. Hamilelikte aldıgım gğncel kilom şuan 17 🙄 32 haftalıgım. 67 ile hamile kaldı şuan 84 üm yani. Gebeliğimde bğr kere bir kanama olayınyaşadım dokotr istirahat çnerdi bol bol uzandım hareketsiz kaldım kşlo almak kaçınılmaz oldu ye iç yat yaptım kısaca. Koronadan dışarı bile çıkmadım zaten. Şimdi herşey yolunda ilerler ise normal doğum için engelmidğr benim hareketsiz oluşum yada bukadar kilo almış olmam ?🤔 Eğer zorlanıcaksam riske atmadan sezaryeni kabul mü etsem? Doktorum benim kilom için fazla aldın normal doğum zor olur diyor. (Çatı muayenesi de olmadım daha erken sanırrım ) bilgi tecrübe gözlemlerinizi benimle paylaşırmısınız🤗
Belacivciv Zamanbukucu Çatınız ve bebeğin kilosu uygunsa normal yaparsınız diye biliyorum ben ama daha tecrübeli olanlar da yazsın daha iyi bilgi olur 🌝
Kuzuveannesi Zamanbukucu senin aldığın kiloyla doğumun alakası yokki bebek kilolu olursa normal zor oluyor seninkiyle ne alaka 🤨 hareketsizliği gelince bende öyle çok yürüyüş yapmadım heleki squatmış platesmiş egzersiz hiç yapmadım aslında yapamadım çünkübrnim erken doğum riskim vardı ne kadargeç dogurabilirsemm o kadar iyiydi olabildiğince sakin geçirdim çokda güzel normal doğum yaptım normal doğumda zaten önemli olan ıkınmak ıkınman güçlü ve doğruysa işin çok kolaylaşır sancı gelince tabi doktorun ıkın dediği zaman nefesini tutup tüm gücünle afedersin kabız olmuşda tuvaletini yapmaya çalışır gibi ıkınırsan işin çok kolay olur 😘 benden tavsiye 3 ıkınmada oğluşumu kucağıma aldım 🥰
Beyza97 Zamanbukucu bi tanıdığımda aynı böyle yaptı nasıl doğurur bu diyoduk 10 dkkada doğurdu valla 😂 bazen böyle uğraşmanında bi anlamı yok mu acaba diyorum kendi kendime yürüyüş pilates falan ama herkes aynı değil o yüzden yapmam gerekenleri yapıyorum
Merve5561 Zamanbukucu ben 26.haftadan sonra hep yattım sadece wc için kalktım 35.haftaya kadar hareketsiz yattım tabi çok da kilo kaldım toplam 17 kilo almıştım ama normal doğum yaptım şükür ama son haftalarda sürekli squat yaptım merdiven indim çıktım
Gulnur26 Özelde takipliyseniz bide araştırma hastanesine gidin doktorla bir görüşün. Bakın bakalım onlar ne diyor. Bence bir kac doktordan tavsiye almak cok daha mantıklı olur.
Akkoyu Sizin aldığınız kiloyla normal doğumun zor olması e alaka onu anlamadım isterseniz başka doktorada görünün bebek kilolu olsa Tamm ama siz . Pek çağdaştıramadım
Zamanbukucu Akkoyu evet çoğu yazıda da iri bebek olursa normal doğum zor olur diyorlar ama annenin kilosu etkilediğini hiç okumadım kafamı karıştırdı 😕 doktorum kolayamı kaçıyor yoksa daha fazla kilo almamı istemediği için korkutmak için mi söylüyor anladım
Akkoyu Zamanbukucu her iki ihtimalde olabilir benim doktorumda 4 haftalıkken muayene edip rahmin ters çatın dar normal doguramazsın sen dedi ta o zman 25. Haftada doktorumu değiştirdim 30. Haftada doktorum normal düşünüyoruz değil mi dedi bende benim rahmim ters ve çatım darmış deyince kim diyor onu öyle bişey yok dedi ikiside özel ikiside aynı hastanenin doktoru
SutlacimiYedimmiBen Kilolu hamile kaldim iki hamileligimede ilkinde 9 ikincide 7 kilo aldim ikisinide normal dogurdum aşırı harrketli degildim yani yürüyüş egzersiz vs yapmıyordum
Zamanbukucu Akkoyu ya işte bazı doktorlar kolaya kaçıyor sanırım 😔 aynı hastanede başka bir doktor randevu almayı düşünüyorum önümdeki kontrollerde bakalım nun yorumu ne olacak 🙂
Zamanbukucu Kuzuveannesi oy maşallah 😍 çok güzel örnekle anlatmışsınız 🙏🏽 bende riskten dolayı çok harekrt edemiyorumkorkuyorum nekadar içerde tutabilirsem okadar iyidir ☺ benn şimdiden doğru nefes egzersizi videoları izlesem işime çok yarar ozaman normal doğum için. Bakalım kaçıncı haftada doğum şeklimiz belli olacak 😊
Pamugunannesi1 Zamanbukucu Doktorum kilo 2 hafta da 5 kilo aldığım için bana kızdı kızmasının sebebi kilo fazla aldığın zaman normal doğum yapmak zorlaşıyor dikiş tutmaya biliyor dedi bir çok hastasında bu olduğu için kızdı bana o yüzden kiloma yediğime içtiğine dikkat etmeye çalışıyorum
Kuzuveannesi Zamanbukucu herşeyin hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi 🥰
1_minik Zamanbukucu ben de şuan 83 kiloyum doktorum bakınca zayıf görüyor boyum 165 civarı ..bana çatı muayenesi yapacak Pazartesi…normal deneyelim yaparsın diyor ultrasonda bakınca öyle dedi…anne kilosuyla Doğum şekli ne alaka anlamadım ben de…sağolsun doktorum cesaret veriyor bana…günde 30 dk yürü dedi…çalıştığım için hareketliyim…36+1 olduk..
Merve1966 Zamanbukucu Ben de çok hareketsiz bir hamilelik geçirdim öğretmen olduğum için canlı ders yaparken saatlerce oturdum sonra da yorulup uyudum ev işlerinde eşim yardım etti kendimi hiç yormadım hep yattım ve normal doğurdum sadece son haftalara doğru pilates topu aldım ve oturarak üzerinde hareket yaptım bu 🤷🏼♀️😇
Konul95 Bebegin kilosu onemli , eger kiloluysa zor olur evet, sizin icin olan zorluk son haftalarda cok agirlasmaniz olur , siskinlik falan artar . Ben ilkte 17 kl aldim toplam , bebek buyuktu , dogumdan once siskinlik vardi, dogumdan sonra daha da artdi