arkadaşlar merhabalar bugun şeker yüklemesi yaptırdım eve geldim devlet hastanesine gittiğim için ve eve de uzak olduğu için birdaha gitmem zor olur gititğim doktor sonuçları takipli doktoruna gösteririsn dedi ama sonuçları ben e nabızdan mi alıcam orada detaylı bi şekilde göstrir mi ? Nasıl yapıcam
yoksa hastaneye gitmk zorunlı mu