findikkurdum17 Selam kızlar 2 buçuk sene aradan sonra yine burdayım. 2 buçuk yaşında güzeller güzeli bir kızım var adetime 3 gün olmasına ragmen test yaptım silik gibi çıktı tecrübe olmasına ragmen yinede tereddütte kaldım birde sizlere sorayım dedim
metehaninannesiii findikkurdum17 findikkurdum17 hayırlı olsun canım var birde kan testi ver kesinlessin
GamzeCan findikkurdum17 merabaaa benmde 2 bucuk yaşında oğlum var suan yine cok yeni hamileyim 🥰 hayırlı olsunn sizede🙏🏻
findikkurdum17 metehaninannesiii adetim henüz geçmedi o yüzden geçmesini bekleyim diyorum ama heyecandan onuda yapamayacam galiba 🥰çok teşekkür ederim
findikkurdum17 GamzeCan yaa çok teşekkür ederim sizede hayırlı olsun ne kadarlık kan testi yaptınız mı siz