Selen37 malesef ilk gebeliğimde bende devlete gitmek gibi bir hata yaptım ve içerde sadece 5 6 dk kaldım. Asla sizinle muhatap olmuyor doktor sadece sekreterine rapor için bişeyler söylüyor tıp dilinde. Şimdi iyi bir perinatolog tan randevu aldım.700 tl Biraz pahalı ama ki ilk bebeğim deki pişmanlıktan sonra umrumda değil. Daha zamanınız var bence özele gidin insan sonra pişmanlık duyuyor inanın, randevu bulabilirsiniz rahatlıkla da.