Kızlar 15+5 deyim daha çok sağ tarafa yatıyorum da sol tarafta mı uyumam gerekiyor
oyku27 sol tarafta da yatarsaniz sizin ve bebeginiz için daha iyi olur
oyku27 solda bebeğe dha çok kan gidiyomuş yani dha iyiyms
metehaninannesiii tşk ederim cnm
Sultann1603 hmm valla ya işte hep sağ alışkanlık. Dikkat edecem tşk ederim
oyku27 bende hep yüzüstü yatiyodm ama artk mecbur😃