Merhaba güzel anneler haziranın 28de acil sezeryan ile doğum yaptım bebeğim anne karnında tuvaletini yapmış bebeğimi hemen yoğun bakıma aldılar ilk önce reflü dediler sonra sarılık oldu. Ardındanda kanda enfeksiyon cıktı 31 gündür yoğun bakımda bugün taburcu olucak diyorlar bi bakıyoruz ertelendi enfeksiyon yükseldi diyorlar sürekli antibiyotik değiştiriliyor doktorlarla görüşmeye gittim kendimde biseyler öğrenmek istedim hayati tehlikesi varmı diye sordum yoğun bakımda olan her hastanın hayati tehlikesi var dediler banada psikolojik destek alın dediler kafayı yemek üzereyim başına gelen varmı bu enfeksiyon temizlenirmi lütfen bilgisi olan başına gelen birileri varmı