NilglKzlcanUzyn ayrıca lütfen ben içiyorum bebeğim çok sağlıklı diyenlere kulak asma lütfen. Çünkü bizde içiyorduk ama şimdilik sağlıklıyız. Sonrasında bizi neyin beklediğini bilmiyoruz. Bebeğimiz için de aynı anne karnında sağlıklı doğunca sağlıklı ama yıllar ne getirir bilemeyiz. Ki bi zararının olmamasıda imkansız zaten.