Mmoommlife Mirayilkay çok gecmıs olsun inşaAllah vaktınde alın yavrunuzu🤲🏻Sancınız kac cıktı acaba ? Bırde acılmanız oldugunu nasıl anladınız? Benımde dogum sancılarım oluyır sıddetlı kasık ağrım ve agrı bacaklarımı titretiyor mıdem bulanıyor sızın nasıldı?
Mirayilkay Mmoommlife amin inşallah hepimiz öyle alalım normal de ben ishal oldum hastaneye onun için gitmiştim nst de 40 üzeri çıktım sancım onun üzerine elle muane de söyledi doktorum açılmam olduğunu
Mirayilkay Mirayilkay Mmoommlife benim sizin gibi sancılarım olmadı ben hatta sancım yok diye nstye girmek istemedim