Erkek bebeklerin hareketleri sağda hissedilirmiş. Ama ben solda hissediyorum. Geçen dini bi kitapta da gebelikte erkek bebeğin hareketleri sağda hissedilir, sağ göğüs ucu daha erken koyulaşır ve büyür yazıyordu. Kız bebek ise tam tersi sol tarafta hissedilirmiş. Bebeğim erkek ve cinsiyet değişmesi olayından çok korkuyorum. Lütfen bir hurafe desin tecrübeli anneler 😩