Kızlar 34+1 haftalığız,sabahtan beri 3. Nst çektireceğim sürekli uyuyor diyorlar, doktor da dediki 3. De de değişiklik olmazsa yatıracağız… saat 13:30 ta nst var,bende merak ettim uyuyunca ne oluyor acaba,yemediğim içmediğim şey ,yürümediğim yer kalmadı 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️Var mı acaba bilen?