Elsu26 Hilal-95 ben daha oluşmadı ama beyaz tenliyim annemde beyaz tenli onda olmamış mesela ama bünyeyle de ilgili olabilir
Guzelanne01 O çizgiye eskiler kız mı oğlan mı belirtisi diyorlar .iki tane olursa erkekmiş tekse kızmış diyorlar .
Aysobaciniz Hilal-95 bende yeni fark ettim 30. Haftamdayım aşağıdan yukarı doğru bir çizgi oluştu beyaz tenliyim kahverengi ablamdada olmuştu doğumdan sonra geçiyor