SaRaa yani hareketleri emin ol daha once basliyor.doplerle ben hic okadar erken kalp atisi almadim bugune kadar alanida duymadim.alamadiginzda surekli panikliyceksiniz cok stresli bi surec olur gebeliginiz.biraz akisina birakin.kalp atisi dursa zaten yapabileceginiz hic birsey yok giden geri gelmiyor gecen yaz ikizlerimi kaybettim ben o sekilde.ve onlarda cok pimpirikliydim.simdi yine hamileyim dr 15 te 1 gel demesine ramen ayda 1 gidiyorum.cunku artik biliyorumki olacagin onune gecilmiyor.stresimi yendim bisekilde.ve boyle kafam cok daha rahat