Kızlar ikiz gebeligim var 8 haftaligiz yalnız çok korkuyorum kalp atışlarını dinledik 3 gün önce gayet iyi sağlıklı dedi doktor düşük riski çok fazla ama. İnşallah atlatırız bu durumu peki ikiz gebelik yaşayan ikiz anneleri olanlara sesleniyorum nasil bi his tabii ki zordur ama fikirlerinize ihtiyacım var tek başınıza nasil büyüttünüz. Ben tekim benimle birlikte bakacak kimse yokda o yuzden❤