3 lü tarama testimde bir değer birazcık riskli çıktı . Aslında doktorum bunu riskli görmüyor bile hatta gelişimi gayet iyi bir sorun hiç görmedim dedi . Değer 1000 nin üstünde olsaymış normalmiş fakat benim 930 . Yani 930 bebekten 1i down sendromlu oluyormuş . 1 hafta sonra organ taraması yaptıracam . Doktor gerekli görürse sıvı alımını yaptırmalı mıyım . Benimle aynı durumu yaşayan var mı ?