Mervecihan2635 Kızlar merhaba Diyarbakır Memorial de Eylül 18 de doğum yapacağım nasipse. Ancak hastanenin anlaşmalı olduğu fotoğrafçı yok bildiğiniz doğum fotoğrafçısı var mı acaba