Annesininumudu Tubacfc bende de olmuştu doktoruma sorduğum da normal demişti üç ayına kadar devam eder dedi siz yine de doktora bi danışın
Yabrukus Tubacfc normal bu aralar adet olcak gibi hissedersin kanaman olmazsa sıkıntı yoktur muhtemelen ağır iş yapıp hoplayıp zıplama ama
Tubacfc Sedacengiz doktoruma danıştım oda normal olduğunu söyledi ama ilk gebelik olunca insan tedirgin oluyor
Tubacfc Sedacengiz allaha şükür yok hafif koyu kahve akıntım oldu onuda sordum açık renk ve kan olmadığı sürece bişi olmaz dedi