Mamy987 bizde boyadik canim doguma 1 ay kaldi boya cok kirliydi mecbur boyadik temizlik fln yapildi bnm gidip kalabilcegim bi yer yoktu bide evde olmasam evde heryeri heryere katarlardi bi sorun olmadi bi yandan boya yapilirken bi yandan temizlik yapip basinda bile durdum