Gokyuzum1 Kızlar selamlar,kontrolum vardı bugun daha sonra sağlık ocağına uğradık orada öğrendim bende eşim a (-) Ben ab(+) kan uyuşmazlığı var doktorunla daha konuşmadım ama bu durumda olan var mı süreç nasıl ilerliyor ne yapmam lazım
elfmoom Gokyuzum1 doktorunuzla paylaşın belirli döneme geldiğinizde bir test ve kan uyuşmazlığı iğnesi olursunu büyük ihtimalle
zehra_63 Gokyuzum1 aynı sorun bizdede var kuzum korkma 28.haftada iğne yapılıyor kan uyuşmazlığı iğnesi
metehaninannesiii Gokyuzum1 28.haftanda igne oluyorsun egee doğumdan sonra kan uyuşmazlık geçmezse bi daha igne yapıyorlar o kadar eğer 28.hafta öncesinden kanama olursa daha erkej vuruyorlar
birsusamtanesiydin Bizde de kan uyuşmazlığı var . Doktorum kan gelirse mutlaka yanıma geliyorsun dedi . Şu ana kadar kan gelmedi 28. Haftada iğne vurulacam. Bir de Doğumdan sonrada vuruyorlarmış. Aslında bu iğne 2. Gebelik için vuruluyor bir sıkıntı olmaması İçin . İlk gebelikte herhangi bir sorun olmuyor .