Depend 😂 ben o kadar şey götürdüm yanımda tek kullandığım depend,emzirme sutyen ve pijama takimi oldu ust değişmeden hastaneden ciktim,depend varken ic camasir zaten giyilmiyir onuda hic kullanmadım.
Ha ilk ayağa kalkisi yaptım ondan sonra o yatağa hic yatmadım oturdum kalktım sürekli ama yatmadım hep ayaktaydim gece 3te dogum yaptım ertesi gün öğleden sonra hastaneden çıkmak istiyorum eve gitcem diye ortalığı yıktım eve gelip temizlik yemek yaptım daha bide ama iyiki hic durmamisiim acıya rağmen durmadim cok çabuk iyileştim 3.gun sonunda eskisi gibiydim aci falan bitmişti. Spinal olacaksan kahve al yanına bas ağrısı için,epidural bas ağrısı yapmıyor.gogsunun ucu yoksa kesin yanına slikon uc al bebis emsin güzelce beslenemediginde sarılık riski artıyor,ozel hastaneyse emmedigjnde bebegi alıp götürüyorlar mamayi dayiyorlar 😂 baska ne var aklına takılan 1 ay oldu doğum yapali baska aklıma bisey gelmedi ay