elifnur2 Merhaba benim tansunum 13 e 9 yüksek mi bebeğe bi zarar olurmu dokturum yüksek dedi ama kim söylesem normal diyor yüksek degil diyor ama ben korktum acikcasi başimda cok donuyor sizce normalmi?
zehranurr elifnur2 doktorunuz yüksek dediyse yüksektir. İlaç vermedi doktor ya da şunu ye bunu yeme falan demedi mi
Mavi34 elifnur2 normal o sanlar için normal olabilir bu tansiyon ama gebelik için biraz yüksek. Her zaman öldürüp takip edin ve doktorunuzu dinleyin ne yapılacağı konusunda
elifnur2 zehranurr evet tuzu cayı kahveyi kes dedi sürekli ölç dedi aynisa hiç durma gel dedi biraz den ölçmey gidicem.