Kızlar 29+1 deyiz. Bebiş hıçkırınca kasığımda atıyor hep acaba başı olabilir mi? Bu haftalarda dönmüş olabilir mi erken mi acaba. Bugün kontrolüm vardı cumartesiye ertelendi çok merak ediyorum 😁 Plasenta previa marjinal vardı en son normal doğum istiyorum inşallah bebiş döner plasenta yukarı çıkar dua edin bana güzel hamişlerim