Selam kızlar buradaki yolculuğumu bende 45 gün önce sonlandırdım oğlumu sağlıkla kucağıma aldım çok şükür yalnız happy Kids e geçince burayı çok özleyip geri döndüm😂😂 neyse gelelim klasik başlangıç cümlemize ohoooo daha çok var benim doğurmama deyip buradaki doğum hikayelerini okuyup acaba zaman geçer mi bana da nasip olurmu hikayemi yazmak diye geçerken içimden oğlum şuan karşımda salıncağında yatıyo ve ben ona bakıp allahım sana şükürler olsun onu bana nasip edip içimi böyle bi sevgiyle doldurdun diyorum gelelim doğum hikayeme benim 3. Doğumum planlı bi gebelik değildi sürpriz bi şekilde hamile olduğumu kan tahlili yaptırmıştım hormon baktırmak için orada öğrendim hatta inanmadım 4 tane test yaptım evde 😂 (ne amaçla yaptım anlamıyorum şimdiki aklımla)sonra kontroller ikili test detaylı derken son haftalara geldik benim ilk kızım 37 ikinci kızım 36 haftayı tamamlamadan geldikleri için sıkı takip ediyordu doktorum bide 3. Doğum hızlı ilerler falan diyodu 34 den sonra her hafta kontrole gitmeye başladım 8 Haziran günü kontrolüm vardı yine 34. Haftadan itibaren bebeğim kanalda olduğu için kilo alımı yavaşlamıştı 3 hafta ilerde gelişen büyüyen bebeğim son haftalarında az kilo alınca doktorum da sıkı takip edince artık beklemeyelim gel senin yatışını verelim dedi tabi ben şok😰 dedim eve gitmek istiyorum bekleyemezmiyiz benim hazırlığım bile yok tamam ozaman Cuma’ya kadar ne zaman istersen gel dedi ben gittiğimde salı günüydü bende hala gün kazanmaya çalışıyorum cumartesi olmaz mı diye😂😂 dr da olmaz cumartesi yarım gün çalışılıyor be hafta içi tüm ekip hastanede olduğu için seninle daha çok ilgilenirler dedi bende Cuma’ya anlaştım eve geldim zaten evim temiz ve düzenliydi bende son kontroller için hastane çantama baktım kuaföre falan gittim cuma ışık hızıyla geldi😂sabah 6 da hastanedeydik testler muayene nst falan derken 7 oldu artık doğum için hazırdım bu arada eşim ve ben tek gittik kalabalık olsun istemedim alttan jel gibi bişey verdiler ama beni etkilemedi sonra suni sancı bağladılar zaten 1 aydır 2 cm açılmam vardı saat 7 çeyrek gibi sancılar başladı 11 gibi 3 cm olmuştu sonra baldan tatlı bi ebe beni doğumhaneye götürdü orada muayene etti çok canım yandı normalde ağrılı bi işlem değil açıklık kontrolü odama geri geldim lavaboya girdim kanamam gelmişti ebeye söyledim seni kafaya taktım mesai bitmeden seni ben doğurtucam o yüzden biraz kurcaladım seni dedi😂😂 sonra doktorum geldi 5 cm olmuş çok iyi dedi ama benim sancı perileri artık geldiğini daha daha belli etmeye başladı tavsiyedir pilates topu 5cm den sonra hep pilates topuyla hareketler yaptım resmen kanka olduk kendisiyle hiç yatmadım sadece 2 kez nst için uzandım okadar onun dışında sıcak su pilates topu yürüyüş falan eşimin belime yaptığı masaj derken saat oldu 3 ama ben artık ağlıyorum ama ne ağlamak 😂 ebe muayene etti 6 7 cm dedi hadi az kaldı biraz daha yürü ben 20 dk sonra gelip tekrar muayene edicem falan dedi ben koridora çıktım kavalyem olan suni sancıyla eşim sancıyı sürüyo peşimden😂 ama ben koridorda en fazla 4 adım atmıştım ki hayatım ben odaya gitmek istiyorum yürüyemiyorum dedim yatağa uzanayım ne oluyosa orda olsun diyorum bacağımın birini yatağa attım diğerini atamadım kapatamadı bacağımı o an bi sancı ve ıkınma isteği geldi eşime hemen ebelere haber ver dedim oda bağırdı bi an oda doldu😂 meğer bebeğimin başı gelmiş bile 10 adımlık doğumhaneye yürütmedi yatakla götürdüler dr a haber vermişler hemen koşarak gelmiş canım benim çatala bile çıkmadım direk yatakta 3 ıkınmada bebeğimi doğurdum nefes alıp doğru ıkınsaydım yırtık falan hiçbişey olmucaktı sadece 2 yerde ufak sıyrıklarla 3.25 de oğluşumu doğurdum okadar hızlı oldu ki ben bile şaşırdım hatta fotoğrafçıya bile haber veremediler o an varya sanki yeniden doğdum giydirip göğsüme koydular o sıcaklık o his başka hiçbirşeyde yok allahım herkese nasip etsin inşallah dikiş giyinme falan derken doğumhaneden eşimin kucağında oğlum yanında ben yürüyerek çıktık asla unutamam o anları çok güzel bi masal gibiydi şimdi oğluşum büyümüş de yarın sünnet oluyo dua edin teyzeleri bu arada meryemana otunun da payını da es geçmeyelim hastaneye bizimle geldi oda suya hastenede koydum eşim bildiği tüm duaları okudu bilmediklerini de internetten bakıp okudu😂 hemen açılmaya başladı doğumdan sonra ben çıkardım benim de doğum hikayem böyle rabbime ne kadar şükretsek az bu duyguyu anneliği hakkıyla yapabilecek doğurup sokağa atmayacak zarar vermeyecek el bebek Gül bebek büyütecek bütün kadınlara rabbim nasip etsin inşallah varsa sorularınız alabilirim