Zls Merhaba birşey sormak istiyorum 16 hazırlansa adet oldum 21 de bitti 3 gün önce az az leke geldi 2 gün sürdü bugün de kanamam var bana yardımcı olun lütfen :( adetime 11 gün var
sudamlasi Zls adet gecikmesinden sonra test yaparak öğrenebilirsin ancak adetin önceden de mi düzensizdi
Zls Evliliğimin ilk başlarında düzensizdi 1 yıldır düzenli adet oluyordum test yapmak istemiyorum hayallerim yıkılsın istemiyorum :( tehlikeli bir şey olabilir mi bu kanama yada hamilelikte olabilir mi bu arada çok teşekkür ediyorum
sudamlasi Zls yerleşme kanaması iki üç gün sürüyo az az geliyo. Test i şimdi yapma adetin mutlaka geciksin direk kan testi yap idrar testleri yanıltabiliyo. Kan testi negatif çıkarsa Dr a git canım pek normal değil gibi sık sık kanama yaşamışsın.
Zls Çok özür dilerek söylüyorum tüvaletimi yaparken kan geldi su gibi aktı ufak ufak da parçalar düştü
elifsahincakmak Yerleşme kanı öyle kırmızı renkte olmaz. Açık kahverengi olur. Düzensiz oluyorsan yine bekle biraz istersen
Zls elifsahincakmak ilk 2 gün kahverengi leke leke geldi bugün adet olmuşum gibi kan geliyor tuvaletimi yaparken