DerinMavii Hâlâ isimde kararsızım tek isim mi çift isim mi daha hoş olur bilemediiim çevremdekiler iki isim koyma diyorlar
zehranurr DerinMavii iki isim çocuğunuzun ileride karmaşa yaşamasına sebep olabilir. Siz aile içinde A ismiyle seslenirsiniz dışarıda okulda arkadaşları, öğretmenleri B ismi ile seslenir. İki ismide kendi ismi gibi tam anlamıyla benimsemesi zor.
Elsu26 DerinMavii ben iki isimliyim ve ismimi çok seviyorum 😊 eşim de iki isimli o yüzden çocuğumuza da iki isim vericez 😊 ama tabi içine sinmesi önemli olan yoksa tek isim iki isim çok önemli değil bence
VeraVrea Tek isim koymanın en ateşli savunucusuydum ta ki 5.5 ayda rahim ağzı kısalıp çok zor bir hamilelikte 9. Aya gelene kadar. Bir daha cocuk yapar mıyım bilmiyorum o yüzden hem eşimle karar verdiğimiz ismi hem de aklımdaki unisex ismi koyacagım 😅
DerinMavii Sadece miray düşünüyordum eski isim dediler ama ben seviyorum acaba dedim yanına Lina yi mi eklesem🙄
HaticeeC Iki isim çocuk açısından daha iyi en azından ilerleyen yaşlarda birini beğenmezsse diğerini kullanır diye düşünüyorum :)
A_S_K DerinMavii İki isimli kızım iki ismini de biliyor ikisiylede seslenirim, tek tek seslenirim bir onu bir onu söylerim problem olmaz. ☺️ Bebeğimde iki isimli olacak. Ben biriji babası birini söyler ikisinide öğrendikten sonra isteyen istediğini söylesin o da hangisini kullanmak isterse kullanır.