Zerat canım 32 de işten ayrılma hakkın var 32 de doktor 8 haftalık rapor veriyor iş yerine veriyorsun ama isletsen de doğum olmadan alamiyosun doğum olunca işletip aliyosun sonra 8 haftalık tekrar yaziliyo onuda ister 4 hafta 4 hafta işlet aylık al istersen 8 hafta işlet bir al ilk çocuk içinde 300 lira doğum parası 128 lirada süt parası aliyosun