Cimcinpi İkili taramamın sonucuna doktor iyi dedi ense kalınlığı da iyi dedi ama 4 lü tarama yapcam dedi arkdslarımın 2 li taraması iyi geldi 4 lü ye gerek yok demiş doktorları