EmineYavuzhan1 Esra7658 Bende İstanbul’a yeni geldim Altınoluk Cunda Ayvalık iyi gezdim 3 hafta sonra da doğum 😂😂 Cennette yaşıyorsunuz kıymetini bilin 🤩
MeltemmBayramm Aycicegim Devlet ise Tuğban hamım var şehir hastanesinde çok ama çok memnunum özel ise Lütfiye tomak derim
caglaburak11 Aycicegim devlet hastanesi Sebahattin Çelik poliklinik Alaattin Kaçar ikisine gidiyorum ikisinden de çok memnunum
babymik Sunay10 instgrm sosyal hesap kullanmıyorum canım bende çok memmun oldum 😊 allah nasip ederse inşallah son 4gün kaldı doğuma benim 🙏🏻senin kaç ? edremitlimisin sende☺️
Aycicegim Kızlar daha öncede yazdım kimse birşey demedi doğumu nerde yapacaksınız? Ben diyarbakır da yaşıyorum ama memlekette doğumum olcak doktor tavsiyesi varmı
Aycicegim MeltemmBayramm özel düşünüyorum lütfiye hanım nerede acaba hangi hastane de çok teşekkür ederim 💕
Cicek10 Aycicegim ben devlette Altuğ beye gidiyorum özelde de Ertan Adalı ya ama doğum devlette olacak özel çok aşırı fiyat arttırmış