Minik_kalplim_ Doğumdan sonra adet olunuyor ya düzenli şelikde merak ettiğim konu şu ; acaba normalde olduğumuzdan daha fazla ağrımız olur mu kasık bölgede belimizde falan.Çünkü 9 ay boyunca olmuyoruz onun için sordum 😇
SutlacimiYedimmiBen Minik_kalplim_ ben kendimi bildim bileli zaten agrisiz adet olurum dogumdan sonrada hep ağrısız olmusumdur hop bi bakarim adet olmusum ama cok geçikirse 1 haftaya kadar hafif agrili gecer.
cinardefnemoms Minik_kalplim_ ilk adet ağrısız oldu sonrası bı ağrılı bı ağrısız ama benim zaten ağrılı geçiyordu hep 😂
Minik_kalplim_ cinardefnemoms bn hep kasık ve bel ağrısı çekerim doğumdan sonrada aynı şekilde devam yani 😂
cinardefnemoms Minik_kalplim_ valla benim aynı oldu doğumdan sonra geçen bı ağrı olmadi 😂😂 şimdi ikinciye hamileyim inşallah bundan sonra hiç ağrı olmaz
Ytugcek Minik_kalplim_ ben 26 gün önce 2. Doğumumu yaptım, 2 kanama da ağrısız geçti. Normalde adetlerim çok sancılı olur 😑