ZeynepKurt35 hmm evet bak buda çok güzelmiş gerçekten ☺️ Böyle en çok beğendiğin içine en çook hangisi içine siniyosa onu yaptırabilirsin bence ☺️ Çok fazla seçenek olunca insan çok kararsız kalıyo haliyle, İçine en çok samimi geleni sineni bulucaksın eminim 👍🏻 O seçtiğin de en güzel tercih olur zaten 🥰