ErdemirinAnnesi hayır canım çok değil benim abimin eşi enfeksiyon hastalıkları uzmanı bende de çıkıyor idrar yolu enfeksiyonu. Gebelerde wbc 16ya kadar kabul edilebilir derecede enfeksiyon demişti. Seninki çok hafif enfeksiyon doktorun büyük ihtimalle bol su ve toz bir ilaç var ondan verir. Benim wbc 40 çıkmıştı 24.haftadayken antibiyotik tedavisi almam gerekti şu an 36+5im çok şükür bir sıkıntı olmadı. Bol Bol su iç doktorun dönüş yapana kadar