Nilayefe Burada okuduğum postlardan çok korkmuştum. Bugün çatı muayenesi oldum. Ve hiç acımadı ve çok kısa sürüyor. Boş yere kendinizi kasmayın ☺️ Ben baya telaş yapmıştım siz yapmayın 😅
Snnrk Nilayefe insandan insana farkediyor sanırım. 2 cm açıklığım varmış ve kısa sürmesine rağmen benim canım çok yandı.
yagmuurry1 Nilayefe Bende bugün muayene olucam 38.haftamdayım korkuyorum çatı muanesi olmadım diğer doktorumla bu doktor yapar sanırsam hastanemi değiştirdim çünkü
Ygtm44 Nilayefe bünyeden bünyeye degişiyo cnm. O çatı muayenesinde inan 100kadindan 99unun cani aciyo. Demekki sen o %1lik kisimsin😃👍
Senaduyar Nilayefe bende çok korkmuştum ama gerçekten de korkulacak bisey yokmus anlık oluyor hersey zaten 🥰