Tugce28 Merhaba Bir bir hafta falan önce gebelik testim 65 çıktı iki gün sonra 234 iki gün sonra 540 ilk öğrendiğim günden beri kahverengi kanamam oluyor doktor kese görünmeyince yapacak birşey yok dedi progestan iğnesi ve hapı kullanıyorum hala devam ediyor bu şekilde olup sağlıklı devam eden oldu mu ?
bngs_irem Tugce28 bende ilk öğrendiğim de lekelenmem vardı 8.haftama kadar felan devam etti ama problem yoktu yani bi kanama alanı felan yoktu hersey normaldi doktor yerleşmeden dolayı olduğunu söyledi önlem olarak progestan kullanmıştım
annesinin_beybisi Tugce28 değerin 1500 ve üstü olunca kese 3000 ve üstünde de kalp atışıni duyarsın şimdilik ilaçlarını kullanmaya devam et
Gizemmmii Tugce28 benimde çok lekelenmem oldu hatta 6. Haftadan kahverengi akıntım başlamıştı ama kullandığınız ilaçları hiç kullan demedi doktor bana vermedi yani. Şuanda çok şükür çyle bi lekelenmem yok akıntılarımda bitti bol bol dinlen
offlineanne Allaha güven canım hayırlısını iste, illede tutsun diye dua etme hayırlısını iste ki sonradan üzülmeyesin. Hem varsa da yoksa da senin yapacağın hiçbir şey yok o yüzden çok düşünüp sıkma kendini hayırlısı de geç
Tugce28 offlineanne evrt tabiki herşeyin hayırlısı daha önce bir düşüğüm var iki de başarısız tüp bebek deenemem bu kendiliğinden oldu o yüzden
bngs_irem Tugce28 peçete ile silincede geliyodu iç çamaşırımda da gün içinde hep kahverengi renkte leke olurdu. Sonra kendiliğinden geçti
Sakinem212 Tugce28 benimde değerlerim 1700 görmesine rağmen kese görğnmemişti bir hafta boyunca leke gördüm ve hiçbişey kullanmadım 6 haftada keseyi gördüm 8 haftalıkkrn kalp atışını duyduk planlı gebelik olmadığı için ne zaman dönlenme oluyor bilinemiyor kaç haftalık oldunuz?
Sakinem212 Tugce28 aynı durum bendede vardı kese değilde kanama alanı tek görünüyordu benden size tavsiye bir hafta sonra gidin keseyi görürsünüz 2 hafta sonrada kalp atışını duyacaksınız kaç günde bir beta değerlerine baktırdınız?
elifbzdmr28 Tugce28 şuan bende aynı durumdayım 6+0 günlük gebeyim beta değerin bugün 1600 lerde kese görünmedi kanamam var benim de ve doktorlar bisey yapmıyor ilaç hiçbirşey vermiyorlar bende endiseliyim
Tugce28 elifbzdmr28 daha görünebilir belki sizde umutsuzluğa kapılmayın inşallah hayırla sonuçlanır 🤲🏻
elifbzdmr28 Tugce28 şimdi doktordan geldim kese göründü ama yine hcg değerine bakacaklar ne olacak bilmiyorum inşallah hayırlısı olur