Ozlm35 Kan sulandirici igne kullanipta devlet hastahnesinde dogum yapan oldumu sezeryanmi normalmi lutfen yazarsanz sevinrm
Ikinciyibekliyorum Ozlm35 ben kullaniyorum clexane . Ben sezeryan olacagim ilk dogumumda oyleydi o yüzden. Ama normal dogum yapan da varmış okumuştum bu sitede .
EmineBurcuTfekiSar Ozlm35 bende kullanıyorum sabah akşam. Ben sordum doktoruma normal veya sezeryan olmanın kan sulandırıcı iğne ile alakası yokmuş. Bebeğin gelişine kilosuna yada annenin kilosuna tansiyonuna şekeri olup olmamasına vs. gibi yan etmenlere bağlıymış
Babies16 Ozlm35 kan sulandirici kullaniyrm.28 haftaligim devlete gitmiyrm ozele gidiyrm.dr um normal dogum olcak farkli bi skimti cikmazsa dedi.yani igne normal dogum aengel deil.36. Haftada biraktrcam dedi
Ozlm35 EmineBurcuTfekiSar bn iki doktra gidiorum ozeldeki sezeryan olmalsn dedi devltteki beklemelyiz dedi ondan kafamda sorular brkti korkuormda normalde riski var dediler kanama durdurulmasa falan
Ikinciyibekliyorum Ozlm35 özelde olacak. Çünkü kronik kalp yetmezligim var . Ilk hamilelikle ortaya çıktı ilk hamileligimde özelde mecburi sezeryan oldum .
EmineBurcuTfekiSar Ozlm35 canım sezaryanda nasıl durduracaklar kanı ozaman kesik atıyorlar sonuçta. Bilmiyorum ki canım bende doktorun yalancısıyım. Ama şartlandırma kendini hiç ozaman senin ve bebeğin için hangisi en sağlıklısıyla o olsun.