Merhabalar arkadaşlar fmf hastayım da üstelik 21 haftalık hamileyim dün gece bir atak geçirdim kasıklarımda Ağrı oluştu Allah’tan bebekte bir sorun yoktu hastaneye yatış vediler bir gece hamilelikte kolsisin kullanmiyordum bebekte bir sorun olur diye üç doktora başvurdum bu hastalık için ilaç kullanılmasınada bir sorun var mı diye ikisi kulan dedi biri kulanma dedi ne yapacağımı şaşırdım üstelik bide enfeksiyon kapmisim erken doğum riski olabilir dedi doktorum bu hastalığı yaşayan annelerimiz varmı acaba yada nasıl geçirdiler hamileliği bir yardımcı olurmusunuz 😥😥