Alyaesmaa tugce91 Benim arkadaşım koronadan vefat etti 8 aylık hamileydi bebeğide hayatını kaybetti🤦🏻♀️
zippirana tugce91 28 haftalikken oldum ilk bir kac gun belirtim olmadi ama sonraki gunler kas ve eklem ağrım çok oldu. Aslında ateş hariç tüm belirtileri yaşadım. Sanirim 8.gundu hic kalkamadim yerimden agridan. 9. Gün öksürük başladı ve en çok o zorladi. Bol su tükettim ve yemege zorladim kendimi. 10. Gun sonunda kendimi daha iyi hissediyordum. Toplamda 6gun falan halsizdim.
Hammurabi Ben de oldum 4.5 aylıkken, bir gün halsizlik oldu onun dışında iyiydim şükür. Bol vitamin aldım su tükettim ve dinlendim. Öksürük kaldı bi süre sadece zamanla o da geçti gitti
gamzosgamzos Alyaesmaa keşke bunu yazmasaydiniz Rabb’im rahmet eylesin ama korona olan hamileler şimdi baya etkilenirler 😔
Alyaesmaa gamzosgamzos Bende hamileyim duyduktan sonra daha çok dikkat etmeye başladım. Öyle düşünemedim silinmiyo yazdığım gönderi keşke silebilsem