Cicek10 toplu iğne ucu kadar kanamam oldu silerken gördüm ertesi gün yani 28inde de geldi sonra tekrar gittim vajina içinden bastirarak sildim biraz kan çoğaldı doktorum gel dedi bebek baskı yapıyordu alan dardı bide açılman olmuş 1 cm daha dedi 3 oldu 3 haftadır aynı. Şiddetli kasılmalarım oluyodu öyle acil sezaryen verdi bilmiyorum açıkçası en son ameliyathane de gördüm. Şansıma zaten fitigim var diye spinal yapmadilar çok istedim ama risk almadilar genel yaptılar. Baya korktum girerken her şey çok ani oldu heyecan yaptım. İşte iyiyiz çok şükür kuvezlik bir durum yok şu an. Sutum geldi gibi sıkınca geliyor anlamadim ama zaten bebek küçük zor emiyo bir şekilde yaptık birbseuker ekstra mama veriyolar. Öyle işte bakalım