Neseliiiiii7 Bebek 40 hafta kilosu 4,150 gr doktor normal doğum zor dedi yapan varmı arkadaşlar açılmada yokmuş bi yardımcı olan olabilir mi
Yagmur_849884 Neseliiiiii7 bi akrabamız 5 kilo normal doğurdu. Tabi açılmalar falan önemlidir herhalde hayırlısı olsun
SutlacimiYedimmiBen Neseliiiiii7 ultrosonda yanilma payida olabilir. Ben ikinci dogumumu 4.110 gr olarak dogurdum ilki 3 kilo bile yoktu erken doğduğu için.
Senaduyar Neseliiiiii7 bende bundan kkorkuyorum 37+5teyim bebeğin kilosu 3 kilo civarı devlet hastanesi normal doğum gözüküyor diyor özel hastane sezeryan diyor ben sezeryani istemiyorum bıraktım artık bakalim ne olucak en sağlıklı şekilde doğsun diye dua ediyorum sadece baska çarem kalmadı 😔
Esraali Neseliiiiii7 annem 4.5 normal doğurdu küçücük bebek beklşyrsk 3 aylık bebek gibi gelmişti kardeşim
Muyesser Neseliiiiii7 ben 3900 la doğurdum. Ultrasonda yanılma olabiliyor. Biraz da Çatı meselesi galiba. Allah yardımcınız olsun.