Dış gebelikten sonra bekleme süreniz ne oldu daha doğrusu doktorunuz ne önerdi ? Ben 1 yıl once yine dış gebelik geçirmiştim onda doktorum 4 ay demişti ama ben psikolojik olarak 6 ay beklemiştim. Bu sefer ki doktorum 3 ay korun dedi. (Rahim filmi cekilicem 3 ay dolunca )3 ay sonra tekrardan düşünebilirsin dedi. Siz ne kadar beklediniz ?