CerenBrda Merhaba canım anne adayları 🌸İkili tarama normal olup PAPP-A sı düşük çıkan var mı?? ne gibi bir problem olabilir olduysa doktorlarınız ne dedi paylaşırsanız sevinirim 🤍🤍🤍
Sahin1 Valla Çift doktora gözüküyorum ikiside bişey demedi benim 0.39 du ayrıntılıya gittiğim perinatoloji doktoru ilerki haftalarda gelişim geriliğine neden olabilir takip edilmesi gerekiyor dedi.
Sahin1 mommy2345 yok hatta önde bile gidiyor. 27. Haftamda kontrole gittim bazı ölçüleri 1 hafta 10 gün ilerde dedi doktor.