Slm arkadaşlar yarın sezeryan ile Allah’ın izniyle bebeğimi kucağıma Alıcam çok heyecanlıyım bebişim 37 hafta 4 günlük olucak gelişimi falan herşeyi çok güzel doktorumda alalım artık bebişi dedi normalde 37 hafta 4 günlük oluyor ama ultrason da 38 hafta6 günlük çıktı bebeğim yarını sabırsızlıkla bekliyorum ve 3 cü çocuğum birazda bir yanım burkuk çocuklarımı düşünüyorum aklımda 😔