Bett_blog ebru05 bizde 31.hafta 1700gr 42cm 34.hafta 2700gr 46cm 35.hafta 2800gr 48cm 36+6 hafta 3200gr 50cm şuan 37+1 ne kadar olsuk bilmiyorum 37+3de son randevum var bakalım kaç kilo minnak fındığım🥰 38+0da doğum olucak
Hafizeplt ebru05 benimde 32 de 2080 di doktor iyi dedi o hafta çok almıştı normal canım bize çok gelmişti😅
Hafizeplt ebru05 30 lu haftalarda mide küçülüyo galiba bebişten dolayı bende yiyemiyorum ama hergün süt yumurta tüketmeye çalışıyorım muzda iyi oluyo da onu hergün yiyemiyorum 😅
Morvy ebru05 doktor iyi dediyse iyidir size az gelmiş gelmemiş önemli değil herkesle kıyaslayacaksak kiloları ozaman hepsi fabrika ürünü gibi aynı doğması lazım
Alyaesmaa ebru05 Burda çoğunlukla kilosu iyi olanlar yazıyor canım moralini bozma boşuna 😉 Bende ilk kızımda ultrasonda 35 haftada doktor 2500 diyordu 1gün sonra doğum yaptım 35 haftada 2.165 gram😀 yani seninki iyi haftasına göre
ebru05 Alyaesmaa haklısınız yok moral bozmuyorum zayıf doğarsada artık dogdukdan sonra kilo aldırırız🤣🤣