Denizfatmayldz Arkadaşlar merhaba beta hcg değer i yavasyukselip sağlıklı gebelik olan varmı 20 temmuz 32.68 22temmuz 69 28 temmuz 100 kafayı yicem yeter artık 3 senedir bıktım
AnnelikHayali Denizfatmayldz 😔hayal kırıklığını anlayabiliyorum. Üç gebelik kaybım var. Şu an hamileyim. Sana dua edeceğim. İnşallah en kısa zamanda sağlıklı hamilelik yaşar ve miniğini kucağına alırsın.
annesinin_beybisi Denizfatmayldz üzgünüm ama kimyasal canım sanırm seni anlıyorum ben de kimyasal yaşadım ve 4 senedir bekliyorum. çok zor rabbim kimseyi bu kadar bekletmesin
Gamzedrsun AnnelikHayali Daha önceki kayıplarınız sebebi öğrenebildiniz mi Benimde kimyasal ve bir kürtajım var ama herhangi bir test yaptıramadım doktorlar söylemedi Bu ay hamile olduğumu öğrendim endişeleniyorum
AnnelikHayali Gamzedrsun ilki boş gebelik, ikincisi kalp durması, üçüncüsü düşük oldu. Genetik test temiz geldi. Pıhtılaşmaya meylim varmış. Şu an kan sulandırıcı iğne ve coraspin kullanıyorum. İnşallah sizin de en kısa sürede güzel haberlerinizi alırız. 🙏🏻
annesinin_beybisi Denizfatmayldz yok canim dış gebelikte bu değer normalden yüksek oluyor ve bir artıp bir azalıyor seninki muhtemelen kimyasal gebelik