Merhabalar. Daha önce hiç Mersin şehir hastanesine gitmedim sadece doğumda gideceğim inşallah (38+2 ). Normal doğum yapmayı planlıyorum.Burada doğum yapan arkadaşlar nasıl oldu doğumlarınız ilgi alaka hijyen konusunda fikirleriniz varsa paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻