Selam. Anneler ben kontrole gittim 31 haftalik gebeligim bebegimi 1800 gram beklerken doktor cok zorlasam 1466 geliyor dedi karin cevresi küçükmüş bir takip edelim dedi cok korktum gelisim geriligi mi var acaba diye benim gibi böyle sorun yaşayan oldu mu