_gmzenur_ Arsiin benim geç döllenme oldu çünkü öncesinde spiral takılıydı cnm. Nasıl düşükmüş sizin değeriniz ne çıktı ki
_gmzenur_ Canselyaren inş cnm cuma vereceğim kanı sonrasında 12 Ağustosa randevu aldım doktora gideceğim
Mucizem1995 _gmzenur_ bendede öyleydi az az yukseliyordu.Doktorum human gonododorpin iğnesi verdi. 3 haftaliktim o zaman. Şimdi 19+3uz
en_guzel_emanetlerim _gmzenur_ henüz çok yeni benimde böyle az az arttı 48 saatte iki katina ulaşmışsa eğer değeriniz hicbir sorun yok kızımın hamilelik haberini 11 ile öğrendim iki günde bir değerim yükseldi çok şükür şimdi meleğim 48 günlük 😇
Smrtgsn _gmzenur_ bu arada benimki de geç döllenmeydi, adet tarihimi 2 hafta sonraya attı doktorumuz o yüzden 🥰